What goes around comes around!!

Jag vet inte vad jag har gjort för fel men detta är inte rättvist. Varför ska detta hända mig? Jag hoppas verkligen du får tillbaka allt detta du gör mot mig och lite till. Människa, du ska vara äldre än mig och därmed mognare men de är du fan ta med inte.
Jag önskar aldrig någon något ont eller är hämndlysten men dig önskar jag att du spenderar ditt liv ensam och att inte en jävel ens tittar på dig. Jag är så ilsken just nu att jag önskar dig döden. Det är verkligen inte likt mig men att man kan fucking bete sig som ett barn... Jag hoppas verkligen du läser detta och tar åt dig.
Herregud, asså allvarligt talat så har jag inga ord för hur man kan vara så himla omogen. Fast att jag gillar dig och kände något för dig så har ingen gått mig på nerverna som du har.

OHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj,låter inte alls bra ju.

Hoppas det löser sig!!

2010-05-18 @ 15:36:12
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0