Underbar fika med underbara Mariam!

Ibland undrar jag vad jag skulle gjort utan dig! Du har verkligen ställt upp för mig vid svåra tider och speciellt nu när jag har varit lite deppat. You always make me feel better.

I detta underbara väder ska man verkligen inte sitta hemma så duktiga jag promenerade till Mariam och sedan begav vi oss till stan för att fika. Jag tvingade henne att smaka Espresso House's chokladboll som är GUDOMLIG!! De blev en latté för mig och en Chai för henne. HAHAHA vi älskar verkligen våra magar så hon tyckte likadant som mig att deras chokladbollar är TO DIE FOR. För er som inte har testat deras goda bollar måste göra de.

Sedan blev de en härlig promenad längs kajpromenaden och sen satt vi på gröningen med havet som utsikt och snackade och det var verkligen härligt. Synd bara att det blåste ganska mycket mot slutet.

Har verkligen haft en underbar dag och jag mår en aning bättre! Thanx babe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0