Sundays!

Söndag, eller Sunday som de heter på engelska. Hmm jag ser de. det är fan ingen solig dag. Hahah get it. Sun = sol, day = dag.
Har varit en ganska tuff vecka för mig i skolan så idag blir verkligen en slappe dag. Vet inte om jag ens vill gå utan för dörren. Det är så skönt att bara kunna gå runt i pyjamas hela dagen. Men jag känner att jag måste till maxi för att handla. Jag vet bara inte vad jag ska laga för mat idag.
Mitt problem är att jag måste laga mat för flera dagar annars så kan jag gå runt hemma i flera timmar och fundera på vad jag ska äta. Det bästa är att åka till Ica och få inspiration därifrån.

Hmm jaa, då kan man säga grattis till Inter, fast ni inte förtjänar de era jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0