Ledig....

Nu är man ledig fram till Måndag. Det ska verkligen bli skönt. Har haft en ganska lugn vecka förutom måndags. Vi har hållt på med mjölk och ost, och det har verkligen blivit mycket ost ätande denna veckan. Men det är gott så jag ska inte klaga.

Hmm vad ska man göra när man är ledig i 4 dagar. Ska man kanske läsa lite? Min syster frågade ifall vi skulle se på teater på Fredag och sure why not, alltid kul att göra nya saker hela tiden.

Har sovit "middag" idag så hela agen försvann där. Nu undrar jag va fan ska jag göra nu? Gå och lägga sig igen eller sitta uppe lite. Vi får se :D




If I can't have you the way
That I want then
I don't want nobody else



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0