Barceeeelona!!

Jaha då var man hemma efter en underbar resa till Barcelona. Jag kan verkligen förstå folk som blir kära i den staden, för de blev jag. Jag ville verkligen inte hem men var nästan tvungen hahah! Men jag planerar när jag ska dit igen och det får bli väldigt snart. Det var verkligen skönt att bara komma bort från allt. Jag tycker om att resa själv, fast ibland det hade varit roligt att ha med någon bara för att få dela med sig av upplevelserna.
Ville egentligen kolla på fotboll men jag trivdes med shoppingen istället. GUUUUUUD VILKEN SHOPPING!!
Jag önskade att jag tog med mig mer pengar och för jag ville handla mer OHHHH!!

En sak jag tyckte va dåligt med Barcelona var att det är verkligen inte handikappsanpassad. När jag skulle hem så fick jag bära min tunga väska upp och ner till tunnelbanorna. HAHAH de såg inte klokt ut.

Ohh längtar tills jag ska resa med mina systrar. Jag vill helst resa mycket iår och se mycket för sen börjar skolan igen så kan man inte bara ta ledigt.

<--- Mitt fina hotellrum :D

<--- Utsikten från mitt rum

<--- Stora shoppingcentret i Pl. Catalunya


Visar mer bilder senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0