Varför just mig?

Nu får de vara nog. Jag har upplevt mycket och jag vill bara att allt ska bli över så jag kan börja njuta av mitt liv. Varför händer detta mig? När ska jag se solsken? Vad hände med efter varje regnskur kommer solsken?
Jag vill kunna älska och bli älskad. Jag vill kunna skratta och må bra. Jag vill helt enkelt vara lycklig och är det verkligen så mycket att begära?
Jag kände något för dig och nu har jag svårt att släppa de. Jag vet inte ens om jag vill släppa dessa känslor.
Jag vet att de aldrig kommer bli vi pga vår situation men jag har ändå hopp that maybe someday...
Jag vet inte om jag ska kämpa eller låta dig vara ifred?



Hoppas allt löser sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0