Trött!

Fick inte mycket sömn igår! Hade en massa tankar. Försov mig nästan till praktik men jag har en jävla tur att skolan ligger så nära mig så 12 min senare var jag på skolan och jag var till och med innan min handledare.
Hade en ganska lugn dag idag.
Jag berättade igår för min handledare att ibland så tappar man motivationen till att gå i skolan, och så är de nog för alla och inkl. mig själv. Men de som får mig att hitta tillbaka motivationen är praktiken. Jag älskar att vara bland ungdomar och elever. Jag vet till ett hundra procent att jag har valt rätt och detta är verkligen något jag vill jobba med.
Sen så ligger skolan precis vid simhallen i Helsingborg, så efter jag hade slutat så gick jag och simmade ett tag. Det var precis vad jag behövde för mycket av mina tankar släppte.

Längtar till..........

Nu blir de läsa lite och sen sova!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0