Praktik!

Har just nu praktik på Filborna skolan och jag ska va där i 2 veckor och idag var min första dag. Jag är helt slut i huvudet men det har verkligen varit helt underbart! Eleverna och handledaren är verkligen jätte snälla och trevliga och jag supertrivs!
Förutom att jag är helt död i huvudet så är jag slut i kroppen. Kunde inte somna igår för jag har tänkt på en massa. Plus jag tränade (har ju inte tränat ordentligt på ett tag) så de tog på krafterna.
Jag är glad att det finns en simhall vid skolan, för jag har nämligen bestämt mig för att simma efter praktiken. Det är mycket lättare än om jag ska hem och sen hämta mina kläder och sen ner till stan för att träna/simma.

Nu blir de läsa ur en norsk bok och sen CSI (gillar dock CSI NY mer) och sen sova för imorron är det praktik igen.




Vi hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0