Persisk nyår...

Igår var de persisk nyår eller är de idag, jag vet inte och jag ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag är ingen iranier. Men igår så bestämde vi oss för att åka ner till malmö. Jag var lite tveksam men gick med på de till sist.
Väl nere i malmö så skulle vi till Ankara (ett ställe vi åker till) för att äta och dansa. HAHA men då var de helt plötsligt en persisk fest där så vi joina dom.
Hmm jag har aldrig varit på persisk fest, kanske hört någon låt men OH MY GOD! Musiken var väl okej, fast vi inte förstod något, men asså vad är de för dans? Ingen action i dansen alls. Så vi försökte smälta in bland dessa människor fast vi inte är vana vid sån långsam dans. Till sist dansade vi som vi brukar göra. What the hell, jag känner inte dom och dom känner inte mig så varför orka bry sig?

Blir de en lugn söndag?



Har kommit i en period där jag enbart lyssnar på lugna låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0