Måndag den 22 mars 2010

Idag är de måndag och en underbar sådan också. Visst vädret kunde ha varit bättre men jag klagar inte på detta väder.
Nu sitter jag och väntar på min lasagne ska bli klar. Har nämligen den i ugnen och då tänkte jag att jag kunde skriva lite medans den är där inne och goar sig.

Idag har jag haft en riktigt bra dag på praktiken. Jag känner verkligen att jag har fått en ritkigt bra kontakt med eleverna och jag vill verkligen inte att denna veckan ska gå fort. Kommer verkligen sakna dessa elever. Jag vaknar varje morgon och en lust att gå till praktiken och sen jag ska tillbaka till Kristianstad så kanske jag inte har kvar den lusten.
Jag kan inte förklara den känslan jag får av att vara bland elever. Som sagt för så känns det verkligen rätt. Jag har hittat det jag vill hålla på med i framtiden.

Hmm skulle simma efter praktiken men det blev inte av för dom stängde 15. Hmm konstigt. Det får bli imorron då. Så istället åkte jag och moder min till Väla för att handla inflyttningpresent till min broder. Hmm jaa då blev de en micro, dammsugare och en kaffekokare.

Nu ska jag samla lite krafter inför morgondagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0