Undra vad jag skulle gjort utan....

...min Ipod? Den har verkligen varit med om mycket och hjälpt mig ur svåra tider i mitt liv. Den har hållt perfekt nu i mer än 2 år och som sagt den har verkligen hjälpt mig då jag hade det som svårast.

Hmm nog om min stora kärlek nu (min Ipod då).
Har varit så fruktansvärt trött dessa dagar. Har både sovit på dagen och hela natten men ändå känns det som att jag inte får sova något. Jag sover på tåget till skolan och sen hem. Hmm detta är bara ett tecken på att jag behöver en semester! Soon, very soon!

Nu ska jag titta på min blivande man Xavi!


(låten är så underbar Kalthoum)



Kommentarer
Postat av: Anonym

AWWWW

2010-04-21 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0