Så omoget beteende...

..du har. Jag kan inte förstå varför? Är det något jag har sagt eller gjort? Varför ska det vara så komplicerat?
Att man inte bara kan vara ärlig.

Men vad har jag egentligen förväntat mig? Att du ska svara mig och vara ärlig? HAHA Verkligen inte!!

Jag har inte uppdaterat på ett tag för jag har haft väldigt mycket att göra. Jag har skrivit tenta i Livsmedelskemi och den höll jag på till 06.30. Hade nog inte klarat de om jag inte hade haft McGee Boken "on food and cooking".

Nu är jag ledig i några dagar från skolan och jag ska jobba i helgen hade jag tänkt. Fick jobba natten i sommar. Jag hade först velat jobba dag/kväll men vill gärna prova på och jobba natt och så fick jag de. Det blir inte lika många dagar men de blir nog lika mycket betalt.

Vad händer idag? Jag vill nog till väla en sväng och köpa något till mig lillebror som blev 20 i måndags.

Snart så reser jag. Förutom mig egen resa så blir de en resa till Egypten med mina systrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0