Kommer jag någonsin hitta kärleken?

Såg nyss en film med Jennifer Lopez och fick den känslan, kommer jag någonsin hitta kärleken? Kommer jag hitta någon som jag kommer bli kär i och som kommer bli kär i mig? Jag trodde jag hittade den personen men det verkar inte så. Fast än jag hoppas så vet jag innerst inne att de aldrig kommer hända.
Sen är frågan var ska man hitta Mr Right? Nätet.., krogen.., skolan..? Det verkar som att alla bra killar inte finns. Jag vet att jag inte ska tänka på kärleken, det kommer när det är rätt tid men jag kan inte hjälpa och undra ifall jag någonsin kommer hitta kärleken. Bara den känslan att snacka med någon, träffa någon.
Ibland önskar man att sitt liv var som en hollywood film då allt är så perfekt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0