Denna underbara söndag..

.. och jag har absolut ingen lust för att plugga. Men tyvärr måste jag för arbetet ska vara inne idag, eller ja imorron men jag ska skicka in den idag.

Hmm har inte haft tid med att skriva för jag har verkligen varit upptagen men så mycket annat. Men snart så är jag lite ledig. Imorron åker modern min och Underbara Jaber kommer hem från Polen. En tanke går till folket där nere.

Snart åker jag med Mobär till Stockholm. Det ska verkligen bli kul för jag har aldrig varit i huvudstaden. Ska bli skönt att bara ta de lugnt och få vara med henne lite själv.

Hmm annars mår jag sådär. Tänker fortfarande på dig och har svårt att släppa dig.

Nu ska försöka plugga lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0