Yippiiiiiiii!

Ny vecka med nytt skit!

jaha så ska jag väll skriva lite om vad jag har gjort.
Kan börja med idag. Skulle till skolan och vara duktig med att plugga (ar svårt att läsa hemma) men som vanligt var tåget sent och 40 min senare vra jag i skolan.

Hmm sen pluggade jag inte så mycket (inget alls om jag ska vara ärlig) och åkte hem igen. Tränade med min träning/mat/all kompis hahaha!
Det blev inte så mycket tränning för min del. Har inte tränat på 3 månader och jag kan säga att det märks.
jag får helt enkelt skärpa mig.

Sen nu är jag hemma och ska kanske ta och läsa någon sida hahaha.


Det mest sjukaste hände mig igår och de som vill veta kan fråga mig haha!


ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0