Ny vecka!

Jahaa då var de en ny vecka. Den började i och för sig igår, men jag hade annat för mig igår så jag kunde inte skriva blogg.

Igår var man "ledig" och då tog jag de lugnt. Var en runda på stan och shoppade lite. Köpte inte mycket för jag hade varit på Väla i söndags och shoppade lite. Borde egentligen spara mig till på Fredag då jag och Milena ska shoppa loss i Malmö. Men men jag kände att jag behövde unna mig lite för att må bra. Jag mår bäst när jag spenderar pengar hihi
Jo, fick köpt en mascara igår. Tänkte jag skulle prova en ny, oftast när jag ändrar mascara så tycker jag dom är dåliga och får då gå tillbaka till den jag brukar ha.
  Lancome Hypnos Drama heter mascaran som jag köpte för 275 kr.

jag brukar annars köpa Lancome Hypnos som jag har haft i många år och har alltid varit super nöjd men nu får jag prova denna.

 

<-- Mina fransar i vanliga fall men den vanliga mascaran. Jag ska ta bild på hur dom ser ut med den nya mascaran.


Imorron blir de fika med tjejerna ifrån KSM C grupp 6 haha! Det var ett tag sen.

Nu ska jag dra och vila mina fötter lite.
Förresten såg ni Anka igår haha, för de gjorde jag.

ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Blerina :)

Vet den där mascaran är skit bra :)

2009-10-03 @ 12:37:17
URL: http://ballerinagold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0