Kvinnans bästa vän!

Idag var jag en stund i skolan på föreläsning och sen blev de tillbaka till helsingborg.
Tog en runda på stan och kände att jag behöver ett par skor. Denna gången vill jag ha militär boots. Jag vet att jag hade sett ett par på Trampolin och jag provade dom men fick fundera lite för de va inte riktigt såna jag var ute efter då. Men sen fick jag ett sug efter dom. Så jag kilade iväg till stan och nej dom fanns inte i 38:or, men väla har. Så jag betsämmer mig för att jag ska ha dom och åker upp till Väla. Det fanns 38:or men någon har lagt undan de enda paret. Jaha då får jag väll vänta till Torsdag och se om hon dök upp igår och hämtade dom. Annars får de bli Ängelholm, och om dom inte finns där så får jag helt enkelt beställa dom från Vagabonds hemsida.




Såg på One Tree Hill och How I met Your Mother och nu blir de House på 4:an

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0