Ibland undrar jag...

....vad vår uppgift är på jorden och vad meningen med livet är. Men efter en stunds tänkande så blir jag trött och skiter i de hahah.
Idag har jag varit mega trött. Det var riktigt svårt att komma upp ur sängen men fick ta mgi i kragen och gå upp. Tror det är dags för mina vitaminer som jag brukar ta på hösten.

Idag är de sista dagen som jag tar mitt pencillin. Skönt för man känner sig ännu sjukare när man tar pencillin i 10 dagar.

Var och handlade med pappa innan på ÖB och jag vet inte men jag älskar ÖB. brukar inte köpa så mycket men älskar affären. Jag känner mig som ett barn på julafton när jag där.

Imorron blir det Entré med Milena, Karin ev. Maria och lilla jag (knappt liten men men).

Idag på föreläsningen, som handlar om vårt Självständiga Arbete på Självständiga nivå, så fick jag saker klart för mig. jag var så orolig men efter idag så vet jag ungefär vad jag vill att mitt arbete ska handla om.

nu ska jag dega framför tv:n för snart är de Criminal Minds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0