Hösten är här.

Jag har haft svårt att inse men hösten är här. Det börjar bli kallt att ha sin höst jacka så det blir en jakt efter en vinterjacka snart. Har knappt haft någon sommar så jag vill inte släppa tanken att den kanske kommer.

Anyway, frusen som jag är, så kom jag hem för en liten stund sen. Var hemma hos Lill Mariam. Vi käkade på stället som jag beskrev innan och så himla god mat. Tog något som heter Iskender kebab som är med yoghurt. När jag fick min tallrik så tänker jag ta en bild men dom som jobbade där satt och i princip glodde på oss och jag skämdes. Ni får helt enkelt googla på de.

Nu ska jag göra lite varm choklad och sitta framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: mat-träning-snack-vattenpipsvän ;P



mumsssss va gott det var blir sugen bara jag tänker på det ;P aa fan ta dom som de glodde 3alam atraaaak :P nu har vi ett till käk-ställe på listan ;) mwaaahhhhh

2009-09-30 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0