Guten Abend!

Nu är man hemma efter en sådär lång dag. Nja inte så lång.

Var och fikade med tjejerna och det var kul som vanligt. Man fick snacka lite skit om skolan och om andra, man fick skratta och ha de skoj. Vi får göra detta lite oftare tjejer. Eller? Ska ialla fall träffa Milena på Fredag och shoppa på Entré och kanske tatuera mig med Cia någon dag? Eller vad tycks?

Hmm har blivit väldigt sugen på att tatuera mig igen. Några i min omgivning ska eller har tatuerat sig och jag är så sugen. Jag vet att de kommer göra svin ont och speciellt jag som är en Drama-Queen, jag kommer ju förfan dö.
Men jag får väll ta något lugnande innan.

Nu ska jag titta lite på tv, hmm undra vad de finns förnågot. Kändisdjungeln?


By the way, jag testade mascaran idag och den var inte så bra kan jag säga. jag fick jobba lite med den plus fick använda mig av min gamla Lancome mascara för att de skulle bli bra. Jag tror de är kanske för att det är mycket i den. Mascaror är bäst när dom är lite halv fulla, tycker jag ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0