Gud va mycket...

... folk det var på Väla idag. Folket var som djur. Men det är inte konstigt. Det är ju lönehelg.

Hittade ett par stövlar på Scorett. Jag provade dom och dom satt perfekt. Brukar annar ha svårt att hitta stövlar på grund av mina tjocka vader. Fick ge 1400 spänn för dom så det var inte så farligt.

Sen tänkte jag att jag måste in på någon hälsobutik för min trötthet. Jag kan sova i timmar på natten och sen blir jag trött på eftermiddagen och vill då vila. Hon i butiken rekommenderade mig Detox som jag ska prova i 20 dagar. jag ska spä ut den med vatten och dricka de under dagen. Kan vara värt att prova. Gjorde lite nu och det var inte så farligt.

Nu ska jag kila iväg till maxi och handla lite.
ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0