Entré...





Ja då var man hemma idag efter en sådär lång dag. Var först i skolan på föreläsningen somsen visade sig inte vara något. Jag gick.
Jag har en sån underbar klass som verkligen berättar vad de är man ska göra ifall man har varit borta. (jag var sarkastiskt där). Anyway.

Åkte sen iväg med Milena och Karin till Entré (köpcentret i malmö) och det var inget kan jag säga. Jo maten vi åt var helt okej, något turkiskt. Men va fan affärerna där är samma som på Väla, förutom Mango och någon mer haha.
Det är nog bättre att åka till stan i malmö.
Jag letadet efter ett par Converse som inte fanns någonstans, varken i Helsingborg eller på Entré. Tråkigt. Men däremot hittade jag ett par riktigt snygga på nätet och sån otur som jag har så kan ma inte beställa dom på den sidan. Men då undrar ni säkert. Gå in på någon annan sida. Ja du de har jag gjort men dom fanns ingenstans.

Jaja. Nu sitter jag hemma och ska nog bara ta de lugnt idag.

ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0