denna veckan slut!

Då var denna veckan slut. Ialla fall vardagen:D
Jag har varit sjuk med hög feber. Mår bättre nu såklart. Hmm var i skolan idag och pratade med studievägledare på skolan om mitt sidoämne och jag tror jag har bestämt mig för jag ska ha och de blir "hem och konsumentkunskap I, II och III" vilken sen gör att jag blir behörig hemkunskaps lärare. Enda nackdelen är då att jag ska läsa de i Kristianstad. En bit och pendla men när jag tänker efter så finns de inget annat som intresserar mig riktigt eller som jag har behörighet till.

Ja, nu är de helg och det kommer bli jobb för min del. Nu när man är fattig student så gör man nästan vad som helst för lite extra kliiirr i plånboken, speciellt om jag ska till NY till vår.


Nog om det. Har hittat min kamera men har glömt att bilder.

Nu ska jag äta lite kokt ägg på macka och dega framför tv:n

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0