Amerikanska blåbärspannkakor!!




Gjorde precis American pancakes och dom blev riktigt goda.
Jag följde ett recept jag hittat på nätet men degen blev som bröddeg. Så smarta lilla jag, la i lite mjölk och det blev perekt.






Det blev några stycken ialla fall. Ser någorlunda missbildade ut men dom smakar bra kan jag säga dig.

Tog en med sylt på och de va inte gott, smakar inte som vanliga pannkakor ju. En med socker och de var helt okej sen kom jag på att jag har sirap hemma. I riktiga Amerikanska pannkakor så ska de vara lönnsirap till men eftersom jag var nära på att misslyckas med degen så sket jag i vilket och tog vanlig sirap. Det blev gott men för sött.

Nu ska jag förbereda mig för Skalvan kl. 21.00 (kommer inte ihåg vilken kanal)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

MUMS <3

2009-09-30 @ 16:50:05
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: C.J.

=)) amerikanska pannkakor är godast

2009-10-06 @ 03:03:57
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0