090909

Kolla in datumet. hur sjukt är inte det? Tänk att födas idag och få ha ett sådant personnummer. Har en syster son som har 050505. Tänk sen när man blir äldre och man ska säga sitt personnummer. Säger man då ja tippel 09 eller säger man 09-09-09?

Hmm idag har jag varit ganska duktig. satte mig på Stadsbiblioteket och läste lite. Men jag håll på att somna ett X antal gånger. Sen fick jag skärpa till mig och vakna upp. Men efter en stund så hade jag läst det vi ska ha läst till imorron. Duktigt va...

Imorron är de skola och då börjar vi 10.15. Tråkigt som fan men vad ska man göra.

Jag vill sätta upp fler bilder men kan inte hitta min kamera någonstans. Vet inte var jag har lagt den. Får ta och gå igenom var enda kvadratmeter i hemmet.

Nu ska jag återgå till min Farmville hahah1


ha de bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0