Friday!

Då var de fredag idag och de känns. Jag var väldigt trött i morse så jag kände att jag förtjänade en sovmorgon så jag sov gott idag. Vaknade lagom till Våra Bästa År.

Igår, under mitt dagliga besök till maxi, så hittade jag ett par skor. Ett par fejkade Ugg's så jag köpte dom. 199 kr för ett par. Visst de är inte samma kvalitet som ett par riktiga australienska Ugg. Men va fan för 199 kr så förväntar jag inget annat. Och på Tisdag ska jag hämta mina boots och på Måndag så händer det något som jag inte vill berätta än. Jag berättar efteråt.

Nu blir de vila med lite Pistachia godis och TV. eventuellt film.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-02 @ 23:22:03
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! Vad har du planerat in för idag ? :D

2009-10-03 @ 13:17:49
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0