Är på praktik!

just nu har jag 2 veckors praktik på en skola. Tråkigt är de för jag har haft problem med min praktik. Jag verkligen hatar henne som har hand om studenterna. Riktig bitch!!!

Ialla fall så jag är ganska trött om dagarna. Försöker hinna med annat också. Kan ni förstå hur de känns att vakna varje morgon och inte vilja vara på någon plats. Just nu känner jag så när jag är praktik. Jag vill verkligen inte gå dit och jag är nästan tvungen till de. Är där och ugglar i några timmar och sen hem. Sköönt att de är bara 2 dagar kvar. Jag ska säga till min metor att jag vill byta för de är ett skit ställe.

Ialla fall nu ska jag stor städa hemma och sen om jag hinner så ska jag iväg och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0