Är det någon mer än mig som..

.. har glömt att de är kanelbullens dag idag? Första söndagen i oktober. Hmm hur ska jag göra då? Haha jag står knappast och bakar själv en massa kanelbullar utan jag går till den närmaste bageri och köper en eller två stycken.

Vad händer idag? JO vaknade tidigt (brukar vara tidigt för jag sover annars lääääänge på helgerna), och jag håller på att tvätta som fan. Sen ska jag stor städa hela lägeheten och jaa sen blir de plugg. Imorron händer det något som jag verkligen ser framemot. But I can't tell you yet.

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har ett STORT problem med att bestämma mig för om jag ska vara blondin eller brunett. Och nu behöver jag DIN ÅSIKT. Gå in på min blogg och se bilder på båda altertiven och rösta! Tack på förhand! :)



Kram

/Rebecca

2009-10-04 @ 14:58:40
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0