Oj vad tiden går fort!

Jaa tiden bara flyger iväg och man hinner integöra något. Redan 8 nov och snart är året slut. Hmm ska man se fram emot ett nytt år kanske eller kommer de nya året vara skit som detta året?

Hmm lite och mycket har hänt. Klar med min kurs och imorron börjar jag en ny. COME ON!!! Kan man inte få en vecka ledigt mellan varje kurs?
Man hinner inte smälta den andra kursen innan den nya ska in. FAAAAN!
och snart får man reda på om man kommer in i Kristiansstad. Jag ber och hoppas så mycket.

Har varit väldigt seg dessa senaste dagarna. Lägger mig sent och sover halva dagen. Inte likt mig.

Nu ska jag dega framför tv:n och sen nanna. Imorron är de skola:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0