Lång dag!

Idag har de verkligen varit en lång dag och jag känner hur trött jag är.

Jag har varit i skolan på morgonen. Mycket intressant föreläsning och sen fick jag ett telefonsamtal av min mentor. Hon har hittat en praktikplats till mig. ÄNTLIGEN! Efter all väntan och all oro så fick jag, och gissa var. Jo på Rönnowska skolan. En gymnasieskola!! Jag är helt... jag vet inte hur jag ska beskriva de. Jag har så många tankar om de just nu men jag hoppas de går bra!

Sen iväg till Helsingborg för att träna och vidare sen till PISTACHIA och äta deras frukt coctails. Mums va gott.
Vi träffade även på en pratglad liten gubbe från Norge som berätta sin livshistoria kan man säga. En väldigt kunnig människa för han hade så mycket intressant att berätta.



Sen vidare till en salong där dom säljer hårförlängning till folk. Jag ska inte ha men min kompis ska ha. Men de fick mig att kanske testa.

Nu är jag hemma. Ska varma maten som jag lagade igår och äta lite framför TV:n

Imorron sov dag!



Kommentarer
Postat av: sussi

Hahahahahaha Rönnowska skolan Gumman då...

2009-12-22 @ 09:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0