Plugg upp till öronen!

Om en vecka så slutar jag skolan. den 5 juni och sen blir de 3 månaders sommarlov. fan va skönt säger jag bara.
Men såklart ska vi ju döda ihjäl oss också med plugg. Inte ska vi ha det soft utan vi måste verkligen kämpa in till de sista. Jag har en inlämningsuppgift, ett projekt och ett prov som ska göras nästa vecka. Jag komemr dö snart. Men men istället för att sitta och njuta av vädret så får jag sitta och plugga, typiskt.

Idag fick de bli lite Köpenhamn. Hade det skit roligt. Först var jag skeptisk när de gällde vädret för det såg ut som att de skulle regna men det gjorde de icke. Såg på någon slags parad med olika dansare. Några som dansade salsa och några som dansade brasiliansk dans.

Efter en lång dag i Köpenhamn så fick åkte vi hem igen.


Hmm nu ska jag iväg och grilla med familjen. Gott gott.

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0