Onsdag!

Kom hem för en stund sen från praktiken och det känns så härligt att få vara hemma. Gjorde en jävligt god maträtt, nog den godaste på länge. Min egna version av "pasta Carbonara" Mums mums.

God vad jag är trött, praktiken tar verkligen kol på mig. just nu känner jag att jag vill ha en veckas sömn. Jag lägger mig tidigt och så men det är så svårt att komma upp. tips någon?

Imorron ska jag på bio med klassen och titta på en film som jag inte vet vad den heter.

Såg på One Tree Hill nyss och jag fick såklart tårar, först för att det var så gulligt när Lúcas och Peyton gifte sig plus att hon är gravid men sen blev de andra tårar. Peyton kommer kanske dö... :'( neeeej noooot her. Och nästa avsnittet är sista avsnittet för denna säsongen. Hur ska jag klara mig utan One Tree Hill??????? Hoppas hon klarar sig. I really hope so.


                         


Tänk så var de på riktigt, dom hade passat sjukt bra ihop. Eller jag och Lucas???


Denna bilden är så fin



Ohhh :(


ialla fall, såg också på How I Mey Your Mother som då är helt klart roligare. Men snälla när ska man få reda på vem han gifter sig med. Come on.. börjar de inte bli lite uttjatad? Hur mycket finns de egentligen och berätta för sina barn?

Och så på The Hills och faktiskt så har jag börjat tröttna lite. Kanske har fasnat för One Tree Hill ännu mer...??? Fast än One Tree Hill inte kommer visas mer, för den kommer att ta slut någon gång, det är inte som "våra bästa år", eller "glamour" hahah så kommer jag alltid att älska den serien.

Hmm hann fundera lite på vad jag ska som sidoämne, och jag tror jag vet vad de är jag vill ha, bara om de är möjligt. ska berätta mer efter jag har pratat med en studievägledare.


Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0