Lördag!

Idag är de lördag och jag är helt trött efter en veckas praktik. det tar verkligen på ens krafter. Men det är så himla givande och så himla roligt. Förutom att jag fick reda på att jag inte ska ha min handledare nästa år. hon ska ha en 4:de klassare. Så undra vem som blir min nya handledare??

Hmm har varit så hungrig idag så det fick bli pizza. Jag ångrar mig riktigt mycket nu, men men jag orkade faktiskt inte laga mat.

Såg på Prison Break innan idag och det blir bara mer spännande. Vem ska Scofield välja, Sarah eller Linc?? Ohh sicken bitc Christina är.


Ohhhh såg igår på One Tree Hill. Nästa avsnittet är sista för säsongen. Jag vill inte. jag får tårar bara av att se den. Min absolut favorit serie.

Haha tänkte för ett tag sen vilka mina 3 favorit serier är och de är ju helt klrat.

1. One Tree Hill
2. The Hills
3. How I Met Your Mother.


Idag ska jag bara ta de lugnt. Ska titta på tv, och ta de lugnt.

Dagens låt: Patron




ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0