Kristi Himmel!

Jasså vilken tokig dag!
Först så vaknade jag och ville verkligen inte till skolan men var tvungen. haha. Sen så dum som jag var för stunden så trodde jag bussar gick som vanligt men icke sa Nicke, bussarn gick en gång i timmen och jag hade precis missat bussen. Så jag fick gå hem igen och som tur väl så var Emma inne på msn så jag kunde skriva att jag kommer bli sen. åkte till skolan och fick saker klart för mig.

Sen blev klockan 12.30 och jag vill inte hem så åkte en sväng till Ida i Kävlinge. Sen vidare till Center Syd. Hmm vi var där knappt innan min syster fick damp och skulle hem. Lille Oscar kunde inte vara still.

Sen hem till Helsingborg, in på Maxi och sen hem och laga mat. Mums mums.

Nu ska jag dega framför soffan och inte göra ett skit.


Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0