Fredag!

Nu är veckan över, har haft det så trevlig på praktiken. (egentligen är inte min praktik över för jag ska dit på måndag också). Jag har lärt mig så mycket den senaste tiden, speciellt allas namn som är så svårt. Haha!

 3 veckor kvar till sommarlov och det känns så jävla skönt. Fast ändå blir jag så stressad, för jag vill hinna med så mycket och hela nästa vecka ska jag stor plugga till min tenta den 2 juni.

Idag ska jag ta de lugnt och bara vara. Imorron blir de grillning hos Ida plus lite eurovision song contest! Hoppas verkligen inte Marlena vinner, för då skäms jag.

Nu ska jag kila iväg och fixa saker och sånt.

PS de mest pinsammaste hände mig idag, men jag tänker inte berätta.

Puss puss

Dagens låt: What is love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0