vad är de med mig?

jag har varit så trött idag och jag brukar inte vara så trött. Jag gick och la mig ganska tidigt. runt 22 och vaknade 6 imorse. men jag var så trött att jag sov på tåget på väg till skolan och sov på väg hem och var nära på att sova mitt under vårt "studiebesök".
Ja vi var på Borgarskolan och såg på ettorna som skulle vara representanter ifrån 13 olika länder och dom hade ett slags "FN-möte". Det var ganska kul i början. Och dom var klädda i kostym och andra läckerheter och var tvugna att prata fint. Väldigt välorganiserat. Men det blev skit tråkigt mot slutet för att man var inte riktigt delaktig.

Hmm sen gick jag hem och degade framför soffan och tittade på "glamour". vad är de med mig? Jag ska inte titta på de. Jag ska varken kolla på Våra Bästa År och Glamour för jag känner att om jag ser de om en månad så kan jag lätt följa med.

Idag är det sista dagen man kan ladda ner. Tycker det är helt klart tråkigt för liksom alla gör de. Jag laddar ner för eget bruk men det räknas ändå som olagligt.
En sak kan jag tycka är lite tråkigt är att jag kan inte ladda ner musik för mina serier kan jag alltid se på Tex. MTV's hemsida. Hade det inte varit för att jag laddar ner så hade jag inte hört talas om så många artister.

Aja.. Såg först på How I met your mother och det var helt klart roligt idag. Kan inte sluta skratta åt Barney. Hmm läste förresten på Aftonbladet att "Lilly" fick en flicka :D

Sen blev de såklart ONE TREE HILL!!!!!! jag vet inte men alltid när jag ser den så kan jag inte hjälpa att jag får tårar. Silly me men det kanske är för dom har musik i bakgrunden som är lite deprimerande :D Oh kan lätt gifta mig med "Lucas". han är helt klart min prins. haha!

Hmm har skrivit mycket idag och kanske ska skriva lite mindre nästa gång..
eller....


STOR KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0