Hmm!

Gud vad jag är trött!

Jag har haft praktik nu snart en vecka och jag är helt slut. jag lägger mig innan 10 och vaknar strax innan 6. Jag blir helt slut. Skolbarnen tar på alla mina krafter men dom är så underbara. Jag trivs väldigt mycket och det är så himla roligt.

Jag har inte haft så mycket tid över till annat men idag så träffade jag min lilla mat-bästis-träningskompis hahaha! Så lite skit snack fick vi ialla fall ut hahaha! När vi tränar är de mycket snack lite verkstad.

I tisdags så promenerade jag med min handledare på skolan och vi bollade lite idéer och en idé tyckte hon var skit bra och sen ville hon att jag skulle hålla i de projektet. Så nu ska jag hålla på med de och sen när jag är klar med min praktik så ska jag tillbaka på en fältdag och se slut resultatet. Jag är så himla nöjd och det ska blir så otroligt spännande.

Nu ska jag snart laga lite mat och ska sätta mig och planera inför morgondagens lektion. Min mentor kommer också imorron och ska titta på mig. Hmm jag är lite nervös nu när hon ska komma men hon kan inte förvänta sig så mycket!!


Ha en fortsatt trevlig dag! Nu ska jag titta på The City och förresten igår såg jag de nya avsnittet av How I Met Your Mother. Och jag har jätte goda nyheter. One Tree Hill sänds nästa vecka!!!!!



Dagens låt: Coulda been the one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0