En sån härlig dag!

Äntligen är de lördag!
Jag är så glad. Hade tenta igår och tror faktiskt inte jag har klarat de. De var svårt och jobbigt. men jag svarade på alla frågor. Jag får hoppas på de bästa!

Efter tentan så samlades vi i klassen och gick och åt. Tydligen så träffas dom och går ut och äter efter tenta och sånt. Men i och med jag är ganska ensam i klassen så kanske jag inte fått reda på de. Vi åt på ett ställe som jag har letat efter. Kommer inte ihåg vad de hette men dom hade mexicansk mat. Jag tog enhiladas och de var gott. Och mycket fick man ialla fall.

Sen gick en del hem och en del (inklusive mig) gick och tog oss något att dricka på Gökboet.
Sen gick jag hem och tog de lugnt.

Idag blir de vila och inget annat.

Stor kram

Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh vad gott med mexikansk mat! ha en bra söndag.

2009-03-29 @ 16:02:22
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0