-----

Jag säger bara gud vad skönt det är att det är helg. Har blivit som en kärring hahaha. Lägger mig innan klockan är 10. Fy skäms!

Idag var jag på praktiken så klart och det var kul. Min mentor kom och besökte mig och såg hur jag höll i en lektion. Fick mycket positivt och några saker som jag bör jobba med. Så jag blev ju glad.

Såg The City nyss och fick tårar. Varför måste jag vara så känslig?? Whitney och Jay gjorde slut och tårarna föll. Haha nej inte riktigt så men nästan. Men jag vet att dom kommer bli tillsammans igen. :D Nästa avsnitt är sista avsnittet för säsongen. Och nästa vecka så kommer den mest efterlängtade serien. ONE TREE HILL !

Nu börjar jag gäspa mycket men jag kan inte gå och lägga mig nu.
Ska se vad jag ska göra. Men jag ska bara ta de lugnt idag.

Ha en fortsatt trevlig kväll


Dagens låt: Do it all

Kommentarer
Postat av: Leia

Har inte sett the city än, fast ska göra det så fort jag sett alla avsnitt av the hills.

2009-03-21 @ 14:14:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0