då var studenten över!

Vad glad min lillebror blev när han gick ut från Idrottens Hus! Jag är glad för din skull brossan! Dom kunde ialla fall haft bättre väder. Synd om dom. Fick köra runt hela stan och hittade inte någon parkering fick parkera åt helvetet.

Shiit jag känner mig som en gammal kärring. Det var ju skit längesen jag tog studenten.
Det var en evighet när jag stod vid kärnan och skrev "OP3B"

haha!

Nu ska jag fira lite med min familj hahaha!


Längtar tills jag åker till Rom. Ska bli jätte spännande och jätte roligt samtidigt som jag är rädd!

Det ska vara ca 28 grader där. Bättre än här :D



(Har går han ut ifrån Idrottens Hus)




(På väg mot Kärnan)




(Haha, jag och lill Mariam. Hahaha som vi ser ut, det måste bero på regnet, eller?)





(Min bror och hans kompis. Varför blev bilden suddig?)




(Såja, lite bättre bild hehe)




Grattis brodern!!!
Imorron reser du och så slipper jag dig ett tag haha

Kommentarer
Postat av: jabbe

HAHAHAHA LILL MARIAM LIKNAR DIN MAMMA PÅ BILDEN

2009-06-12 @ 22:58:55
Postat av: Anonym

haha klart hon inte gör hahaha!

2009-06-13 @ 14:26:51
URL: http://mizzfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0