Varför har jag börjat ogilla barn?

Hmm idag skulle man varit "ledig" men fick inom jobb och fixa en sak haha- Sen blev de Malmö. Gick runt lite på stan och tittade på vad dom hade. Köpte lite saker. Mötte upp syrran vid centralen och sen bjöd hon på lunch. Gott som fan..

Sen följde jag med henne till ställe hon skulle opereras på. Väntade där inne och haha efter att hon fick lugnande var hon på ett strålande humör. Hon var väldigt nervös och gjorde alla andra i väntrummet nervösa :D

Efter operationen och på med solglasögonen kan jag säga att hon var så lik Stevie Wonder HAHAHAHA! Sen hem till henne i Kävling. Fick ju hjälpa den stackars blinda.

Väl hemma hos henne så hör man lille Oscar. Trött som han var så skrev han som fan och i mina öron var de värre. Jag klarar inte av barn längre. Jag kunde inte va där och ville fly. Bara höra barn skrika får mig att flippa ut. Hoppas de går över för jag vill inte va sån. jag har tyckt om barn en gång i tiden.

Aja nu är jag hemma igen och ska vila. Imorron ska jag inte göra ett skit. Jo kanske ska upp till Väla och köpa lite saker, kanske sola också.

Men men ha en fortsatt trevlig Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0