KLIPPT MIG!!

Gud vad jag är nöjd med mitt hår. Det blev inte riktigt som på bilden men det blev änu bättre. En aning kortare men jag är nöjd.

Jag gick dit med ångest över mitt hår. 3 timmar senare kom jag ut med ett leende på läpparna. Han är duktig. Kanske inte så pratglad som jag men han är duktig. Jag rekommenderar honom. Han bad mig vara tyst ett antal gånger för jag tjatade ganska mycket. Det känns så skönt att de är tunt och kort. Jag kan inte sätta upp de längre. Kanske till en fördel.

Efter frissan ringde min brorsfru och sa att hon har fött. En liten söt flicka med namnet Gabriella. Honär så liten och så söt. Med massa hår. Så var man där i några timmar. Nu är man hemma och ska njuta av min såkallade lediga dag. hahah


<--- så här blev mitt hår. En dålig bild. Det är något som är fel på min inställningarna på kameran.


ha en bra dag för de ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: biserka

vad snygg du blev jasse ;P, du klär i kort

kramar

2009-07-22 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0