Inget liv!

jaha då är det officiellt att jag har absolut inget liv. Jag kan lika bra packa en väska med mina saker och flytta in på jobb för det är inte lönt att gå hem innan man ska dit igen. Haha neej det är absolut inget deprimerande jobb. Tvärtom jag tycker väldigt mycket om de.
Speciellt idag när jag fick jobb med söta Sussi . Vi har alltid så roligt ihop.

Nu är man hemma och jag vet inte vad jag ska göra.
Har snackat med Jaber på telefon och jag är jätte sugen på att åka upp till henne i Stockholm. Jag har faktiskt aldrig varit där och jag får passa på nu när man är ledig från skolan och man inte jobbar som en galning. I am a workaholic.

Hmm snart reser jag och ska titta på "Like a virgin. Touched for the very first time"
Om ni inte fattade så var de Madonna jag menade.


Nu ska jag nog ta och dega lite framför soffan innan jag drar och solar lite.


Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha förstår att du känner så, vill inte heller skolan ska börja, känns som om sommaren går för snabbt.. Vad jobbar du med?

2009-07-20 @ 21:39:13
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alldeles för snabbt.. Aha det visste jag inte, trivs du? :)

2009-07-20 @ 23:35:44
Postat av: Malin

Alldeles för snabbt.. Aha det visste jag inte, trivs du? :)

2009-07-20 @ 23:36:25
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/
Postat av: Q19.blogg.se

Vi ska ha niiiice

2009-07-21 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0