Festivalen!

Hej alla! Gud vad jag är trött efter igår.

Först jobbade jag dubbel pass och sen efter de hämtade jag upp Danja och hennes mamma för att dra till festivalen.
Haha när vi skulle köra så hörde vi ett underligt ljud. Vi visste inte om de var ett barn som grät eller om de var en katt. Men de lät verkligen inte som en katt. Vi fick konstiga tankar och började tro att de är ett barn. Och paranoid som jag är började jag föreställa mig de värsta.
Sen var i på festivalen och de va kul. Mycket folk. Fick äta min Langos :D Haha!
Gjorde mig en henna tatuering. Den blev fin.
Åkte karuseller och sen åkte vi hem.

Blir de festival idag med? Hoppas de :D

<--------- Bild på henna tatueringen. Kanske göra en riktigt. fast nog inte där.


Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0