What a cold day!

Fan vad det är kallt ute. mina händer är is fast jag är hemma just nu.
Var hos syrran idag i Kävlinge och hälsade på. dom har varit i Norge och kom hem, det känns skönt att äntligen har alla börjat komma hem igen.
Det var meningen att jag och jaber skulle på bio och se Yes Man men jag hade inte bokat biljetter för att igår när jag tittade på nätet så var hela bion tom och jag tänkte chansa. Tyvärr fanns det bara två platser kvar där framme så vi sket i de. man kan ju alltid ladda ner den.

Fikade på Mezo istället och det var lika mysigt. Skönt att ha dig hemma Jaber! have missed you like crazy!

Lille mariam är också hemma. Äntligen :D:D.

Men det bästa av allt är imorron. Kl 1 på dagen ska jag och Jaber titta på något som vi har längtat efter så länge. ONE TREE HILL!! 'Det är helt obeskrivligt. Måste bara titta på den!

Nu ska jag dricka lite te och fortsätta min Serie Maraton. (laddar ner massor av svsnitt av en serie och tittar på dom hela kvällen och natten. Så kvällen inte känns lång!


Dagens låt: So gone in the head



Kommentarer
Postat av: Anonym

tottsiii (L)

2009-01-10 @ 02:01:49
URL: http://q19.blogg.se/
Postat av: MaRjAm

så sööt haboba (L) 7ebbo ana :)

2009-03-07 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0