!!!!!!!!!!

Hmm jag vet inte vad jag ska skriva. Har tagit det ganska lugnt nu dessa dagarna. Jag har en jätte god nyhet! ONE TREE HILL är tillbaka och ja klart jag såg den. jag och Jaber satt och tittade och jag nästan grät som vanligt. Jag är svag för Lucas... Men nästan en hel vecka till ett nytt avsnitt.

Hmm skolan har inte börjat ännu och det är ganska tråkigt. Jag trodde inte jag skulle säga det men jag har saknat skolan...!!

Jag har inget mer att skriva om.


Dagens låt: Stuck with each other




Kommentarer
Postat av: sandra

Ja jag sa till dig haha, ja jag har en till bra att rekommendera, The Kite Runner heter den..författaren är Khaled Hosseini... finns i engelsk version.. :) finns också en film men i boken är allt mer detaljerat och framfört..

2009-01-11 @ 00:51:56
URL: http://sandritsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0