A Sad Day!

Det känns tomt nu. Hon har flyttat. Men hon kommer att komma tillbaka! Följde med Jaber till Malmö för att hon skulle ta tåget där. Fick lite tårar men lät inte Jaber se det :(

Igår tittade jag på One Tree Hill, How I Met You Mother och The City.
Grät när jag såg One Tree Hill, :(, tycker att det är sorgligt men samtidigt roligt.
Lucas och Peyton!!!

Idag blir det NCIS!!

Hmm var i skolan idag och skulle försöka skriva men såklart hjärnan var tom och kunde inte skriva någonting. På fredag får jag väll sitta med Emma, hon kanske kan ge mig lite inspiration!







Kommentarer
Postat av: jabbe

Awwwww... sluta få mi att ha ångest attack

vänta bara tills du tagit din röv hit en dag =D

(k)

2009-01-20 @ 01:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0