Skoltrött?

Ohh jag har lite och göra i skolan just nu och jag är undrar om jag verkligen orkar gå i skolan. Jag kanske ska hoppa av och göra något helt annat. Hmm jobba i en skobutik :D Hade hade verkligen varit något. Eller plugga till tandhygienist, men orkar jag med att skrapa tandsten dag in och dag ut. Titta i andra människors munnar. Hmm jag är lite klyven med vad jag ska göra i mitt liv.

Men än så länge så får jag hålla ut och KÄMPA!!!!!

Min klasskompis Emma ska hoppa av skolan och vem ska jag plugga med i skolan. Hon var den enda som jag kom överrens med i min klass och som var rolig. För det behöver man, speciellt nu när jag håller på med grammatik som är såååååå tråkigt.

Helgen ska jag bara ta de lugnt. Idag ska jag till stan och köpa en present till lille Oscar och sen träna med min bästis/träningskompis Marjam. Sen on Sunday är det Oscars 1 års dag så då blir de lite kalas. Den lille räven har blivit stor.


Ja men nu ska jag ta de lugnt.

Kommentarer
Postat av: MaRjAm

ehh vi e både mat-o tränings galningar :P hahah rolig kombination hahaha lovee uuuu

2009-03-07 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0