Shoppat shoppat shoppat!

Igår bestämde jag och Emma att vi skulle gå runt i Malmö lite. Så vakna tidigt och åkte ner till malmö. Köpte den väskan som jag var så kär i och som tur vad de för det var den sista kvar i butiken. Sen blev det lite shopping och vi avslutade med lite fika på Espresso House. Jag köpte en sån där Mocca Latte och fyfan va äcklig den var. Den var alldelses för söt och den var inte alls god. Synd. Fast egentligen dricker jag inte kaffe. Kanske någon gång gör man en kopp nescafe.

Sen åkte vi till skolan och hade TRÅKIG grammatik. Det är tråkigt när man inte förstår de. Får sitta och råplugga i helgen och hela nästa vecka.

Just nu är jag vrålhungrig och vet inte vad jag ska äta. Har inte orken till att laga mat och har inte orken att gå och köpa något. För se vad jag ska göra!


Ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag ha hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0