Riktigt trött!

Jag är trött idag, konstigt för jag la mig kl. 21.00 igår och sov som en stock i 9 timmar. Iväg tidigt till skolan och det kändes. 06.45 tog jag tåget och det var alldeles för tidigt för mig. Men skönt att säga att jag börjar sent denna veckan. Jag har lite saker som jag ska göra denna veckan.
Just nu håller jag på med grammatik i skolan och GUD VAD TRÅKIGT. Kanske för jag inte förstår något. Verb Phrase och clauses och en massa annat som jag måste kunna utantill.
Förvånar mig inte om jag kuggar på denna tentan för jag fårstår absolut ingenting och jag är på VARENDA EN FÖRELÄSSNING.

Hmm ihelgen var det en ganske lugn helg. Var på Oscars 1 års dag och så smart som jag är så glömde jag ta bilder. Åt en jätte god middag som min syster hade lagat. En GI inspirerad middag med GI kakor som efterrätt. gott gott.

Igår var jag med en kompis. Vi åt på en thailändsk ät-hur-mycket-du-vill buffé och så klart vi åt som djur. Haha Marjam vi är verkligen testpatruller. Vi testar olika ställen och vi har många kvar att testa!

Hmm nu ska jag ta det lugnt. Var idag på väla och köpte en vårjacka som jag hade lagt undan från Gina! Marjam tycker den är fin på mig men jag tycker jag är lik en pingvin. haha sån som är längre på baksidan.

Vill sätta upp bilder men bloggen vill inte ta emot mina bilder.


Men det blir ändå en dagens låt: Fling



Tingeling!

Kommentarer
Postat av: MaRjAm

hahah eh walla vi e testpatruller :P du liknar inte alls en pingvin i den haboba, btelba2lek ;) mwaahhhh

2009-03-07 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0